Minyak Pengasih | Random

Maira Botak


Semalam hari bersejarah. ( 12 April 2015) si baby Maira dah selamat dicukur rambut.

Kalau ikutkan Abang, kami dok tunggu bila lah nakbuat cukur rambut ni. Maklumlah mula mula Ocin kerja sorang kan. memang asyik takut tak cukup duit. By the time I dapat permanent position pulak, Abang dah lasak, tak reti dok diam. so lupa kan je lah nak cukur cukur ni

Si adik ni, kami dok tunggu jugak masa sesuai. konon nak jemput orang surau dengan jiran je. tunggu punya tunggu, masa ada duit takde, duit ada masa takde. dah susah sangat cukur sendiri. 

Abang jahat, dia tengok adik and cakap

" tathikkk ( cantikk) bulaaa ( bola) "

dia kata adik dia bola. yelah kepala dah licin

Harap Maira tak ngamok kat Mommy ye. nanti rambut tumbuh lagi cantik. sebab sekarang rambut Maira asyik gugur kat belah tepi. dah macam seluk dah hahahah

Comments