Family Day 2017

Jumlah Air Mengikut Berat Badan

Holla
 
 
 
 
korang yang mana?
 


Comments

  1. 2.1litres.. itu pn tak habisss weiiii :(

    ReplyDelete
  2. jumlah yg kene minum tuh...
    takat 3liter lbh tu mmg boleh la sbb kt opis je pun dh 2 liter kt umah lg lah banyak minum... tp kadang rasa buncit air je kih2

    ReplyDelete
  3. 2.3-2.5 liter akak kena teguk...huhuuuuu

    ReplyDelete
  4. i try minum 1.liter pun asyik.lupa minum air..huhu

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Puan Fara,

    Saya Syahmi pemilik kepada laman web hidup.my, sebuah laman web pencarian bilik sewa dan housemate.

    Saya ingin menjemput Puan untuk review laman web kami. Jika Puan sudi, Puan boleh hubungi saya pada emel saya. Terima Kasih Puan dan nice blog.

    Syahmi
    hidup.my
    syahmiruhaizat@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Nak minum segelas air pun terkial-kial inikan pulak kena minum 2 liter lebih-lebih ni. Hahaha!

    Tapi dah meningkat usia ni kena jugalah ikut peraturan selalu, kalau tidak habislah kesihatan katanya ^_^

    ReplyDelete
  7. 2.1L...! Tapi Reen susah nak minum air masak... Air manis je memanjang. Ermmmm

    ReplyDelete
  8. 2.5liter!!! kirim salam jela HAHHAHAHHAHAHHAHA

    ReplyDelete

Post a Comment