Family Day 2017

Tak Tahu Nak Pakai Warna Apa? Meh Tengok Sini

Hahah Tajuk tu dah macam iklan Fesbuk dah. Jom belajo matchingkan kaler baju dan tudung. 

source: Puan Mary via Raira Beauty Facebook







Comments

  1. Mommy cici...bagus yer panduan nak padankan tudung dengan kain baju...rupanya banyak pilihan...seronok lah...lepas ni dah tak ragu2 nak suai padankan beli tudung mix match...tq dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. kalau tak Cici pun blur blur nak match kan macam mana . hehehe

      Delete
  2. kena simpan ni..kadang2 memang masalah sikit nak suai padan kan baju dengan tudung ..berguna sangat ni..

    ReplyDelete
  3. Nice info. Memang kadang yakin tak yakin je sesuai ke tak kaler tudung dengan baju. hehe

    ReplyDelete
  4. i pulak main sarung je yang...hehe

    ReplyDelete
  5. thanks for sharing.. netri yang bagus ni

    ReplyDelete

Post a Comment