Family Day 2017

Wordless Wednesday: 191016

source: Evacomics

Comments

  1. hahahahhahaha memang betul pun mommy cici...nak jumpa mcm kat atas dekat hotel 5 star je lah...tu pun tak semua betul2 bersih.

    ReplyDelete
  2. Hahaha..memang ada betul nya... kat Jepun semua serba serbi bersih.. teringin nak kesana... :)

    ReplyDelete
  3. Haha. Betul sgt.
    Sebelom melepaskan hajat, mesti kene cuci toilet tu dulu..
    Sabar je la..

    ReplyDelete
  4. Ada betulnya. Kekadang terpaksa jadi cleaner dulu sebelum guna toilet. sobs

    ReplyDelete
  5. Dasyat betul smpi pakai uniform macam nak naik ke angkasa lepas. Tong oksigen jer tade kat belakang tuh. Hahahahah~~~~ Sebab I dah penah dok kat JEPUN. Maka benarlah gambar di atas berbicara.

    ReplyDelete
  6. huhuhi...

    akak mmg tak sanggup nk msk tandas awam... kalu tandas dlm shoping complex ke ok jgk lah tp ada jgk yg kootor...

    ReplyDelete

Post a Comment