Muzium Coklat Kota Damansara

Carrie Junior Ada Koleksi Mainan Baru


Sapa tak kenal dengan jenama Carrie Junior ni kan? Dulu  dulu pun I pakai brand ni jugak. Sekarang giliran anak-anak I pulak berseronok waktu mandi dengan bauan wangi ni


Mandian Berbuih Dan Wangi

Budak budak memang suka kalau dapat sabun berbuih ni. Walaupun takde bath tub, tapi dorang masih syok main bubble. Ala jangan kata budak lah, kita yang dah besar ni pun sama. Selalunya mesti dorang amek masa lama dalam bilik air sebab nak main buih. ala takpe I biarkan je. Bukan selalu pun dapat main air

Si Abang pulak, kadang-kadang malas mandi pagi. I umpan dia dengan Carrie Junior. I Tanya "Abang nak mandi dengan sabun wangi tak? Lepas tu boleh main bubble." ha laju je dia melompat bangun







Dulu I tak tahu tau, rupanya kat belakang tu ada mainan. La. sayang betul botol yang dah dibuang macam tu je. So Mommies, ingat tu. Belakang botol ada mainan. Kena selak sikit je





Koleksi 'Sukan Ria'



So sekarang Carrie Junior ada koleksi baru iaitu 'Sukan Ria'. Ada 6 figura comel untuk dikumpul iaitu
Carrie Junior- gajah pink comel yang suka main bola sepak
Speedy Tommy- kura-kura terpantas atas larian trek
Tuffy Teddy- beruang paling kuat
Dribbly Minky- racoon yang pandai dalam suka hoki
Smashy Macky- monyet yang tangkas bermain pinpong
Trofi
 

 





Selamat mengumpul semua
 
Toodles, xoxo

 

 


Comments

  1. Seronok la anak- anak kita kan bila dapat mandian CJ ni....buih dia banyak...bau pun wangi

    ReplyDelete

Post a Comment